نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

طلوع‌کیان:شرایط بدنی بازیکنان رو به بهبود است| شهداب برای خوشرنگ‌ترین مدال تلاش می‌کند

  • کد خبر: ۱۰۷۹۴۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
طلوع‌کیان:شرایط بدنی بازیکنان رو به بهبود است| شهداب برای خوشرنگ‌ترین مدال تلاش می‌کند
سرمربی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: این نخستین حضور نماینده والیبال یزد در رقابت‌های بین‌المللی است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم مقاومت شهداب یزد قهرمان لیگ برتر والیبال ایران در سال ۱۴۰۰ از ۲۴ اردیبهشت رقابت‌های خود را در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا آغاز خواهد کرد و در نخستین دیدار با تیم اربیل عراق بازی می‌کند.
سرمربی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد با تاکید بر این‌که شهدابی‌ها قصد دارند نماینده شایسته‌ای برای ایران در این رقابت‌ها باشند، گفت: از هفته اول اردیبهشت تمرینات آماده سازی را شروع کردیم. هر چند زمان‌بندی مسابقات به گونه‌ای بود که نتوانستیم کار گروهی چندانی انجام دهیم، اما شرایط بدنی بازیکنان رو به بهبود است. هنوز یک هفته زمان داریم و تا روز مسابقات ترکیب نهایی تیم مشخص خواهد شد.
علیرضا طلوع‌کیان درباره حریفان تیم مقاومت شهداب یزد در این دوره از مسابقات، اظهار کرد: در فاصله یک هفته مانده به مسابقات مشخص شد که حریف اول ما تغییر کرده و تیم اربیل عراق جایگزین البحری شده است. متاسفانه به دلیل این‌که مسابقات باشگاه‌های آسیا در تقویم رسمی فدراسیون جهانی نیست، این مشکلات وجود دارد.
مربی تیم ملی والیبال با ابراز خرسندی از افزوده شدن بازیکنان ملی‌پوش مقاومت شهداب یزد به تمرینات این تیم گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت از روز شنبه هفته جاری بازیکنانی که در اردوی تیم ملی بودند به تمرینات مقاومت شهداب اضافه شدند. بازیکنان خارجی هنوز درگیر بازی‌های باشگاهی کشور خود هستند و به تیم ملحق نشده‌اند.
طلوع‌کیان که تجربه مربیگری در تیم‌های پیکان، صنام، کاله و سایپا را در کارنامه کار خود دارد، در خصوص حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲ توضیح داد: به شخصه تجربه چهار بار حضور در این مسابقات را دارم که در این حضور چهار طلا و یک برنز باشگاه‌های جهان را کسب کردم، اما این اولین حضور بین‌المللی تیم مقاومت شهداب یزد است.
وی با اشاره به موفقیت‌های تیم مقاومت شهداب یزد در مسابقات داخلی، افزود: حضور در مسابقات بین‌المللی بسیار متفاوت است. تیم مدیریتی و کادر فنی تلاش بسیاری برای آماده‌سازی بازیکنان داشتند حتی از برخی بازیکنان خارج از تیم برای تمرین دادن استفاده شد تا بازیکنان شهداب آماده‌تر شوند. تمام بازیکنان و کادر فنی تیم مقاومت شهداب با انگیزه بالا تلاش می‌کنند تا خوشرنگ‌ترین مدال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ را به دست آورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->